مراسم بیست و هشتمین سالگرد امام راحل درمیبد برگزار شد

مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد رحلت ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه با حضور مدیر حوزه‌های علمیه کشور، فرماندارمیبد، جامعه روحانیت، مسئولان ادارات و اقشار مختلف مردم در امامزاده سید صدرالدین قنبر شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این مراسم، امام راحل را شخصیت برجسته در حوزه‌های فقه، فلسفه، عرفان و مسائل اقتصادی و سیاسی در قرن حاضر خواند.

حجت‌الاسلام فخرالدین بابیان اینکه امام قلب‌های مردم را با خود همراه ساخت افزود: امام با بیانات شیوا و صریح خود توانست آحاد جامعه به‌ویژه جوانان را به صحنه آورده و اسلام ناب محمدی را احیاء کند.

وی استقلال، آزادی، عدالت اجتماعی و اقتصادی» را از مبانی و آرمان‌های امام برشمرد و گفت: امام راحل با نهضت خود در ایران علاوه بر بیرون کشیدن ملت از زیر یوغ استکبار به مستضعفان و آزادی خواهان جهان روح تازه‌ای‌ بخشید و تمام معادلات سیاسی دنیا را برهم زد.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان بابیان اینکه باید قدر امام و انقلاب را بدانیم تصریح کرد: امروز هم نام و یاد امام رحمه‌الله علیه گره‌گشای مسائل و مشکلات جامعه ماست و باید آرمان‌ها و ارزش‌های امام و انقلاب با تبین به نسل نوجوانان و جوان حفظ شود.