بهره‌برداری از مرکز خدمات جامع سلامت یک شهری میبد

با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین مرکز خدمات جامع سلامت یک شهری میبد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، برای احداث این مرکز با زیربنای 850 مترمربع یک میلیارد و یک‌صد میلیون تومان هزینه شده است که 80 درصد آن را حاج محمد اسلامی از خیران این شهرستان تأمین کرده است.

در این مراسم از خیر این مرکز حاج محمد اسلامی با حلقه‌گل و اهداء لوح تجلیل شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان در این مراسم گفت: این مرکز به‌عنوان یکی از مراکز بزرگ میبد،25 هزار نفر را تحت پوشش دارد.

دکتر لطفی بابیان اینکه امروز نقش مردم و خیرین در کنار مسئولین نظام سلامت می‌تواند در ایجاد تأمین سلامت مردم نقش‌آفرین باشد گفت: اگر کمک خیرین و مردم در امر توسعه مراکز سلامت جامعه و بیمارستان‌ها نبود نمی‌توانستیم به این خوبی به مردم خدمات ارائه کنیم.

وی افزود: شهرستان میبد جز شهرهای برتر استان درزمینهٔ کمک‌های خیری است و تلاش داریم خدمات خوبی را در هر سطحی که مورد سیاست‌های دولت است به مردم ارائه دهیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد هم با اشاره به ظرفیت خدمات این مرکز گفت: در این مرکز خدمات پزشکی، دندانپزشکی با تعرفه‌های دولتی، خدمات داروی، مامایی، بهداشت خانواده، بهداشت محیط، مبارزه با بیماری‌ها، سلامت روان و تغذیه بر مبنای تحول سلامت که بیشتر آن‌ها رایگان یا تعرفه‌های دولتی و پایین است به مردم ارائه می‌شود.