پیگیری مصوبات سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به شهرستان میبد

جلسه بررسی مصوبات سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به شهرستان میبد با حضور نیک زاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی ، میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس ، سجادی پور فرماندار و عرفان کریم بیکی بخشدار مرکزی شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی میبد ؛ در این نشست که نمایندگانی از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، شرکت بازآفرینی شهری ایران، سازمان بهزیستی و سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند، مصوبات سفر نایب رییس مجلس به میبد بررسی شد و مسئولان اجرایی دستگاه های مذکور گزارشی از روند اجرای مصوبات ارائه کرده و مقرر شد در اسرع وقت موارد باقی مانده پیگیری و اجرایی شود.
گفتنی است پروژه آسفالت جاده روستای رکن آباد به روستای مزرعه کلانتر از مصوبات این سفر بوده است که حدود سه ماه پیش توسط اداره راهداری شهرستان انجام گردید .
علی نیک زاد نایب رییس مجلس با دعوت و پیگیری نماینده مردم تفت و میبد در سفری یک روزه در آبان ماه سال ۱۴۰۰ به شهرستان میبد از طرح های عمران شهری و روستایی میبد بازدید بعمل آورد .