پیام فرماندارمیبد به مناسبت فرارسیدن روز معلم

در پیام سجادی پور آمده است:

به نام اول معلم هستی

اول معلم هستی خداست و خداوند انبیاء را برای هدایت بشر در زمین قرارداد تا چراغ راه انسان‌ها در طی کردن مسیر کمال و سعادت باشند.

جامعه انسانی شکل یافت و تمدن‌ها به وجود آمد و انسان‌ها در سایه مکتب الهی در اجتماعات بزرگ جهانی در کنار هم قرار گرفتند تا با ارتباط‌های کلامی و فلسفی و عرفانی و در دنیای امروز با پدید آمدن فناوری‌های نوین ارتباطی، جهان را پهنه رهاوردهای خیره‌کننده خود در همه ابعاد قرار دهند.

مسیری که آن را بعد از انبیاء الهی، خود انسان‌های وارسته که در شغل انبیاء یعنی معلمی طی کردند و تعلیم و تربیت نسل‌های نوجوان و جوان را در سطح جوامع و مدارس بر دوش کشیدند و عاشقانه مثل پروانه دور شمع سوختند تا از دل این آموزشگاه‌ها و دانش آموزان انسان‌های بزرگ بسازند.

و این بود که در سایه عشق معلمی، فرزندان این مرزوبوم دانش و کمال یافتند و به بلوغ فکری و علمی رسیدند و امور جامعه را در همه عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به دست گرفتند.

و امروز افتخار می‌کنیم که دانش آموزان ما سوار بر بال‌های علم و دانش در قله افتخارات استان و کشور می‌درخشند و سنگرهای علم و دانش را یکی پس از دیگری فتح می‌کنند.

عاشقان صاحب پیشه که در طول ایام کرونا هم باوجود محدودیت‌های کرونا، فضای مجازی را عرصه فعالیت‌های آموزشی قراردادند تا سطح دانش و مهارت دانش آموزان افت نکند و رسالت خود را مجاهدانه به پایان رساندند.

این‌جانب فرار رسیدن دوازدهم اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و روز معلم را به همه اصحاب فرهنگ، مدیر آموزش‌وپرورش و اعضای ستاد آموزش‌وپرورش و معلمان و مربیان و دانش آموزان و درراس آن حضرت آیت‌الله اعرافی رئیس شورای آموزش‌وپرورش و امام‌جمعه میبد که باسیاست‌های راهبردی خود توانسته‌اند آموزش‌وپرورش و دانش آموزان این شهرستان را در صدر برگزیدگان علمی و آموزشی قرار دهند صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.