پیام فرماندارمیبد به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی

سجادی پور در این پیام آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

راه‌اندازی سازمان بسیج سازندگی در ایران اسلامی از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که نماد محرومیت‌زدایی، جریان جهادی و خدمت به ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی در مقاطع حساس و مهم کشور شناخته می‌شود.

عصاره‌ای از چشمه جوشان مردمی که ناممکن‌ها را ممکن می‌کند و باروحیه جهادی و انقلابی همواره درصدد زدودن محرومیت از چهره مناطق محروم کشور است.

بحمدالله بسیج سازندگی در دوران خدمت خود توانسته با نگاه به توان جهادگران متعهد، متخصص و توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و بافرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات مقام معظم رهبری در جهت تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت‌زدایی و کمک به مستضعفین گام‌های بزرگ و پرافتخاری را بردارد.

بنابراین تکیه به بسیج تکیه به سرمایه عظیمی است که هیچ‌گاه از حرکت نمی‌ایستد و روزبه‌روز باانگیزه‌تر از گذشته در مسیر توسعه و آبادانی و رشد ایران اسلامی پیش می‌رود.

امروز افزایش بهره‌وری نیروی کار، تربیت نیروی انسانی، تقویت فرصت ای شغلی، محرومیت‌زدایی، توسعه پایدار کشاورزی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها را می‌توان از نتایج فعالیت‌های بسیج سازندگی برشمرد.

این‌جانب بسیج سازندگی را که با میدان‌داری گروه‌های جهادی تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، با حضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و با بصیرت خود، تجلی عشق و دلدادگی و نماد عزت، اقتدار، ولایتمداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته را به همه بسیجیان سازندگی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم تا رسیدن به سرمنزل مقصود این حرکت‌ها ادامه یابد.​​​​​​​