پیام فرماندارمیبد به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

پیام سجادی پور بدین شرح است:

به نام خدا

جامعه بشری از آغاز خلقت با ارتباط تجلی‌یافته و همواره با ارتباط اشاره و کلامی توانسته زندگی اجتماعی را شکل و امروزه به جامعه جهانی برسد.

جهانی که مک لوهان از آن به‌عنوان دهکده جهانی یاد می‌کند؛ چراکه کوچک‌ترین رخدادها و رویدادها با ابزارها و فناوری‌های نوین ارتباطی و رسانه‌ای، در کمترین زمان به دورترین نقاط سراسر عالم مخابره می‌شود.

در این دنیای هوشمند، روابط عمومی از علوم، هنر و تخصص است که جایگاه ویژه‌ای در برقراری ارتباط درون‌سازمانی و برون‌سازمانی دارد و بازوی توانمندی است که نقش مهمی را در موفقیت مدیران و سازمان‌ها ایفاء می‌کند.

هرچند هنوز هم روابط عمومی در کشور ما به‌طور کامل شناخته‌شده نیست و خیلی از مدیران به اهمیت و جایگاه آن پی نبرده‌اند؛ اما این پدیده عصر حاضر می‌تواند سازمان یا ارگان را به اوج محبوبیت و موفقیت و یا برعکس به پایین‌ترین درجه برساند.

بنابراین روابط عمومی به‌عنوان علم و هنر و تخصص با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و تسلط بر فضای مجازی، راهبردهای سازمان را ارتقاء بخشیده و با برقراری دوسویه با درون و بیرون سازمان می‌تواند سفیر ارتباط و تعامل و سازندگی باشد.

از تمامی مدیران و مسؤولین سازمان‌ها وادارات انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و تقویت روابط عمومی‌ها، این ظرفیت کلیدی و اثربخش را در تبیین دستاوردهای نظام و سیاست‌های راهبردی دولت انقلابی، مردمی و عدالت محور بیش‌ازپیش فعال نمایند.

این‌جانب 27 اردیبهشت‌ماه روز روابط عمومی و ارتباطات را به همه روابط عمومی‌های ادارات و نهادها به‌ویژه روابط عمومی فرمانداری که شبانه‌روز وقت خود را وقف وظایف محوله و آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی می‌کند تبریک عرض می‌کنم.