پیام تبریک بخشدار بفروئیه به مناسبت روز معلم

در پیام خانم آقایی آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»

در تقویم انقلاب اسلامی ۱۲ اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت استاد علامه شهید مرتضی مطهری و روز معلم نام‌گذاری شده است.

۱۲ اردیبهشت «روز معلم» سالروز شهادت عالم مجاهد و نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است، کسی که در ردای تعلیم و تربیت تأثیری بی‌بدیل، در عمر بابرکت خویش و جریان پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

بی‌شک رشد فضائل اخلاقی و انسانی به‌موازات توسعه علمی و دانش، جز در پرتو آموزشی صحیح و پرورشی آگاهانه و مسئولانه، امکان‌پذیر نخواهد بود و این مقام و جایگاه اثرگذار معلم است.

معلمان پیش‌قراولان عرصه دانایی و آگاهی و مشعل فروزان هدایت‌گری در جامعه بشری هستند و به‌راستی‌که آنان میراث داران انبیاء الهی در هدایت جوامع و تربیت‌کننده نسل‌ها هستند.

و اینک روز معلم فرصتی مغتنم است تا ضمن تجلیل از منزلت و جایگاه رفیع علم و دانش، از زحمات معلمان فرهیختهٔ عرصه اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

این‌جانب ضمن ادای احترام به ارواح طیبه همه شهدای معلم و در رأس آنان روح پرفتوح بزرگ‌مرد عرصه فرهنگ و تعلیم و تربیت، شهید آیت‌الله مرتضی مطهری، روز معلم را به همه اساتید گران‌قدر، معلمان و آموزگاران پرتلاش و همه فرهنگیان عزیز بخش بفروئیه تبریک عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.​​​​​​​