پیام تبریک بخشداربفروئیه به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش بفروئیه

بخشداربفروئیه در پیامی به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش بفروئیه را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بخشداری بفروئیه، متن پیام فخرالسادات آقایی بخشداربفروئیه بدین شر ح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند»

مردم شریف شهرستان میبد به‌ویژه بخش بفروئیه با مشارکت حداکثری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا گامی اساسی در تکمیل زنجیره حقوق شهروندی خویش برداشتند تا با انتخاب شوراها تجلی خدمت به مناطق محروم شهری و روستایی را نظاره‌گر باشند.

بی‌شک شورا نماد رشد و توسعه هر منطقه است و با مشارکت مردم، شورا و سایر دستگاه‌ها می‌توان شهری زیبا و توسعه‌یافته داشت. شوراها باید خود را مسئول در برابر رأی مردم که هر رأی، برگ اعتمادی به آن‌ها است بدانند و با جدیت و پشتکار به حل مسائل شهری و روستایی بپردازند.

بنده به‌عنوان خادم ملت با تمام توان در کنار منتخبین شورا هستم تا بتوان با اتحاد و همدلی نقش مفیدی در محرومیت‌زدایی از روستاها و مناطق محروم شهری برداشت.

مردم بارأی و انتخاب خود وظیفه سنگینی را در جهت اعتلا و آبادانی شهری و روستایی بر دوش شما گذاشته‌اند که با عملکرد مناسب می‌توان جوابی شایسته به اعتماد مردم داد.

رقابت انتخابات تمام شد و اکنون نوبت رفاقت و اتحاد برای توسعه شهر و روستا است، بنده ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای منتخبین شوراها خواستار نگاهی جدی به مسائل شهری و روستایی هستم تا بتوانیم رنگ توسعه و آبادانی را جایگزین محرومیت کنیم.

این‌جانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور حداکثری مردم عزیز در بخش بفروئیه در پای صندوق‌های رأی، از تمامی مجریان برگزاری انتخابات اعم از هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی و مجریان برگزاری انتخابات، کاندیداها و تمامی کسانی که در برگزاری این انتخابات حضور فعال و مؤثری داشتند، صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنم.

 فخرالسادات آقایی

 بخشداربفروئیه