سجادی پور فرماندار میبد


فرماندار میبد با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه گفت : از دهم خرداد ماه که دستور آغاز عملیات برگزاری چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ازسوی وزیرکشور صادر شده است ما در ستاد انتخابات شهرستان میبد ، مقدمات برگزاری انتخابات را در شهرستان میبد با تشکیل جلسه هیئت اجرایی و کمیته های اطلاع رسانی ، فناوری اطلاعات اموزش ف پشتیبانی و  امینتی  دنبال می کنیم .
سجادی پور با بیان اینکه درشهرستان میبد 85 شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه  پیش بینی شده است افزود : از این تعداد 66 شعبه ثابت و 19 شبعه سیار است .
وی گفت : از مجموع 85 شعبه ، 13 شبعه در بخش بفروئیه است که 8 شبعه ثابت و 5 شعبه سیار و در بخش ندوشن 6 شعبه پیش بینی شده است که 3 شبعه ثابت و 3 شعبه سیار می باشد .
فرماندار میبد خاطرنشان کرد : از مجموع 85 شعبه ، 70 شعبه شهری و 15 شبعه روستایی است .
سجادی پور با بیان اینکه در این دوره هزار نفر برگزاری انتخابات را در شهرستان میبد برعهده دارند گفت: با آموزش و فراهم کردن مقدمات و تمهیداتی که اندیشیده شده است امیدواریم در هشتم تیرماه ف باحضور پرشور و باشکوه مردم عزیزمان شاهد انتخابات باشکوه باشیم و انتخابی که مردم می کنند ، راه شهید جمهور ، سیدالشهدا خدمت آیت الله رئیسی ادامه یابد و  دولت آینده  این مسیر را دنبال کند .
فرماندار میبد افزود : انشالله با تمهیداتی که اندیشیده شده است و نمایندگان فرماندار، دستگاه نظارت ، شورای نگهبان و بازرسین شعبه های اخذ را  و با حضور حماسی آحاد مردم شهرستان میبد انتخابات باشکوه سالم و با مشارکت بالا را شاهد خواهیم بود .