فرماندار میبد



سید جمال سجادی پور فرماندار میبد در نخستین جلسه شورای مشارکت های  مردمی این شهرستان که در سالن اجتماعات کارخانه قند و شکر میبد برگزار شد گفت : نیاز جامعه هدف شورای مشارکت ها باید شناسایی و برای ارائه خدمت و هرگونه کمک و حمایت اولویت بندی شود .
سجادی پور افزود : در این خصوص برای نتیجه گرفتن همکاری  ادارات و ارگانهای مرتبط از جمله اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره اوقاف و شهرداری نیاز است.
سید محسن فلاح رئیس بهزیستی میبد هم  از رشد ۱۲ درصدی مشارکتها در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳خبرداد و گفت :  البته برای کمک به جامعه هدف نیاز به اعتبارات بیشتر داریم  و صنایع شهرستان باید برای ایفای مسئولیت اجتماعی در راستای تامین اقلام مورد نیاز مددجویان تلاش کنند .
فلاح تامین سبد غذایی  تهیه و توزیع گوشت قربانی بین مددجویان و تامین سیستم های سرمایشی و گرمایشی مددجویان در زمستان و تابستان و لوازم اساسی خانواده ها  را از جمله اقدامات بهزیستی برشمرد .
در این نشست محمد حسین فلاح مدیرعامل کارخانه قند میبد نیز توضیحاتی در مورد فعالیت کارخانه قند میبد و موفقیت این واحد تولید برای ارتقای کیفیت تولید و داشتن تعاملات و تبادلات با تجار و سایر واحدهای تولیدی قند و شکر شهرستان ارائه داد.
همچنین کمک برای تامین بسته های معیشتی در آستانه اعیاد قربان و غدیر مصوب شد.