معرفی معاون سیاسی و بخشدار مرکزی جدید شهرستان میبد

در مراسمی با حضور رستگاری مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین ادارات، از زحمات رسول نصیری و محمدجواد احمدی قدردانی و در احکامی جداگانه علی‌محمد دهقانی به‌عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و عرفان کریم بیکی به‌عنوان بخشدار مرکزی جدید شهرستان میبد معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، رستگاری مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری در این مراسم با تکریم از نصیری و احمدی، به دهقانی و کریم بیکی هم‌آرزوی توفیق کرد و گفت: مسئولیت در نظام مقدس انقلاب اسلامی توفیق است و باید این فرصت به‌دست‌آمده را وقف خدمتگزاری به مردم کرد.

رستگاری افزود: جامعه ما در همه حوزه‌ها ازجمله حوزه سیاسی امنیتی و اجتماعی و بخش‌ها، نیازمند مدیریت عدالت محوری و مردم‌داری است و معاونت سیاسی و بخشدار مرکزی که امروز توفیق خدمت یافتند باید از پشت میزها بیرون و در میدان امور را پی گیری و دنبال کنند.

وی تصریح کرد: انتظار داریم عزیزانی که مسئولیت را بر عهده گرفتند در همه امور با فرماندار هماهنگ عمل کنند و شبانه‌روز خود را وقف خدمتگزاری به مردم بکنند.

سجادی پور فرماندارمیبد هم در این مراسم با اشاره به 202 اولویت تعیین‌شده سال 1401 شهرستان میبد که حاصل چندین جلسه آیت‌الله اعرافی با نماینده و فرماندار بود گفت: آیت‌الله اعرافی با همه مسئولیت‌های ملی و فراملی که دارد ظرفیت بزرگی برای پیشبرد امور در شهرستان است.

سجادی پور افزود: اعتقادداریم همه مدیران دستگاه‌ها، بخشداران، شهرداران و دهیاران روی تحقق این اولویت‌ها که در همه بخش‌هاست وقت بگذارند و غفلت نکنند.

فرماندارمیبد تصریح کرد: پشتوانه عملی شدن این مصوبات همین جمع مسئولین است تا به نتیجه برسد و مسئولین دستگاه‌ها باید پی گیری، مکاتبات و جذب اعتبارات را برای به نتیجه رسیدن این اولویت‌ها جدی بگیرند.​​​​​​​