فرماندار میبد به همراه میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی با حضور در مسجد امام حسین ده آباد ، به مطالبات و درخواست های مردم این محله پاسخ دادند .
افت فشارآب ، مرمت مسجد دهنو، عدم روشنایی مناسب خیابان های پاسداران و کاشانی ، درخواست مردم محله نسبت به احداث میدان دانشگاه پیام نور و احداث مسجد مدرسه جواد الائمه از مطالبات مردم محله ده آباد در این نشست بود .
سیدجمال سجادی پور فرماندار میبد با اشاره به مطالبات مردم در بخش های مختلف گفت : کارمرمت و بازسازی مسجد ده نو ده آبا از سوی اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آغاز شده است و طبق تفاهم نامه ایی صورت گرفت مقررشد تاسیسات این مسجد را هم اداره اوقاف به سرانجام برساند .
فرماندار میبد افزود : افت فشار آب در شهرستان با حفر7 حلقه چاهی که انجام گرفته  دنبال می شود و ظرف دو هفته آینده دو حلقه  چاه با ظرفیت 50 لیتر برثانیه به شبکه آب اضافه و بخشی از مشکل افت آب درشهرستان برطرف خواهد شد .
وی خاطرنشان کرد : روشنایی خیابان های پاسداران و کاشانی هم هماهنگ شد با تامین تیربرق از شهرداری و و اجراء آن از سوی اداره برق تامین شود. 
فرماندار میبد با اشاره به طرح ترافیکی احداث میدان دانشگاه پیام نور هم گفت : مقرر شد مشاور طرح ترافیکی شهرستان به همراه شواری شهر از محل طرح ترافیکی بازدید و گزارشی ارائه کنند تا نسبت به آزاد سازی و اجرای میدان تصمیم گیری شود .
سجادی پور گفت : درخصوص مسجد جواد الائمه هم مقرر شد از کمک های خیرین  تا مرحله اسکلت پروژه پیش برود و  ادامه تکمیل پروژه از محل اعتبارات دولتی تامین شود .