20  نفر از پرسنل اداری کارخانه قند و شکر میبد با حضور در اردوگاه فرهنگی آموزشی و تفریحی بنستان شهرستان میبد با صعود به ارتفاعات این اردوگاه ، هفته محیط زیست و جهاد کشاورزی را گرامی داشتند .
در این حرکت فرهنگی ورزشی که مهندس محمدحسین فلاح مدیرعامل این شرکت هم حضور داشت گفت : مشارکت در فعالیت های فرهنگی و اردویی در افزایش نشاط و شادابی و انگیزه سرمایه انسانی از اولویت های ماست .
فلاح افزود : افرادی که در این واحد صنعتی مشغول کارند و درسال جهش تولید با مشارکت مردم ، درخط مقدم تولید زحمت می کشند درکنار کار و تلاش و تولید به روحیه و سرزندگی نیاز دارند . 
شرکت کنندگان در این اردوی فرهنگی ورزشی ، از ظرفیت های اردوگاه بنستان ازجمله قنات مندلی که با تلاش و پی گیری حسین فلاح فرماندار سابق ، موحدی فرد مدیرسابق آموزش وپرروش و با کمک پروفسور محمدعلی کریم زاده خیر نیک اندیش میبدی احداث شده است بازدید کردند .
اردوگاه فرهنگی آموزشی و تفریحی بنستان میبد با 750 هکتار وسعت منطقه از مناطق ییلاقی این شهرستان است که در 40 کیلومتری شمال غرب میبد واقع شده است و دارای چندین سوئیت اقامتی گردشگری و آموزشی و باغ است و برای ایجاد زیرساخت های برق و گاز و جاده و احداث اماکن چند منظوره دردهه گذشته تلاش های زیادی شده است .