بخشدار مرکزی میبد:

سطح پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزی افزایش می‌یابد

عرفان کریم بیکی بخشدار مرکزی میبد در جلسه باخانم میرسائیان پزشک درمانگاه روستای رکن‌آباد با قدردانی از خدمات شبانه‌روزی وی و همکاران در جهت ارتقاء سلامت روستائیان بر پوشش واکسیناسیون دانش آموزان ابتدایی مدارس این روستا تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، کریم بیکی گفت: افزایش سطح واکسیناسیون مردم در دولت جدید نشان داد که دریافت واکسن چه میزان در کاهش مرگ‌ومیر مؤثر بود.

وی بابیان اینکه قرار شد با همکاری شبکه بهداشت و درمان و درمانگاه رکن‌آباد، نشستی با والدین دانش آموزان مدارس در خصوص تبیین اهمیت واکسیناسیون در ریشه‌کنی کرونا تشکیل شود گفت: برای حضوری شدن آموزش در سال آینده و قطع کامل زنجیره کرونا لازم است علاوه بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، واکسیناسیون دانش آموزان در مدارس به‌طور کامل اجرا شود.

خانم دکتر میرسائیان نیز دراین‌باره گفت: پوشش صددرصدی واکسیناسیون دانش آموزان از اولویت‌های شبکه بهداشت و درمان و درمانگاه قرار گیرد.

میرسائیان بابیان اینکه تاکنون هیچ‌کس به خاطر عوارض واکسیناسیون به درمانگاه مراجعه نکرده است افزود: بنابراین والدین هیچ دغدغه و نگرانی در خصوص عوارض احتمالی واکسیناسیون فرزندانشان نداشته باشند.