فرماندار میبد عنوان کرد



در نشستی با حضور میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی، مدیرکل صمت ، فرماندار میبد و جمعی از فعالین حوزه معدنی شهرستان میبد ، مشکلات این حوزه بررسی و بر مسئولیت اجتماعی معادن تاکید شد .
سیدجمال سجادی پور فرماندار میبد گفت : معادن در قبال مسئولیت های اجتماعی خود باید به مطالبات و نیازهای مناطق روستایی توجه کنند .
سجادی پور خدمات پست بانک، ماشین آلات، تصفیه خانه ، پارک، آموزشگاه و دوربین پلاک خوان را از نیازها و مطالبات مردم مناطق روستایی درحوزه معادن برشمرد و گفت :  مقرر شد معادن با تامین ماشین آلات درمنطقه صدرآباد به دهیاری کمک کند .
فرماندار میبد با اشاره به عدم ارائه خدمات پست بانک به دلیل عدم گردش مالی کافی افزود : قرار شد سنگ آهن صدر آباد با ا نتقال حساب خود به پست بانک این مشکلات را برطرف کند .
وی گفت : دربحث کمربندی ندوشن مقرر شد؛ سنگ آهن صدرآباد و شرکت باربری نسبت به زیرسازی آن از طریق به کارگیری ماشین آلات کمک کنند و ماده  203 آن هم از طریق بخشداری و فرمانداری  دنبال شود.
فرماندار میبد با اشاره به مشکل تصفیه خانه سورک گفت : واگذاری تصفیه خانه سورک قرار شد ظرف یک ماه آینده  با کمکی که منابع طبیعی و سنگ آهن سورک خواهند داشت انجام و عملیات اجرایی آن آغاز شود .
سجادی پور خاطرنشان کرد : نیاز های مدرسه سورک از سوی سنگ آهن قبل از راه اندازی آن در مهرماه سال آینده تامین خواهد شد و دروبین پلاک خوان ورودی ندوشن و تکمیل پارک اشنیز هم از محل مسئولیت های اجتماعی معادن به سرانجام خواهد رسید تا بتوانند رضایت مردم را به دنبال داشته باشند .