دکتر سیدمحمد آقایی میبدی مدیرکل انتقال خون یزد دردیدار با سجادی پور فرماندار میبد که به مناسبت روز جهانی اهداکنندگان خون داشت؛  از رشد 78 درصدی اهداء خون در شهرستان میبد خبرداد .
آقایی با بیان اینکه پایگاه انتقال خون شهرستان میبد جزء بهترین پایگاه های انتقال خون استان یزد است گفت : اهداء خون در این مرکز در طول دولت سیزدهم 78 درصد و حضور بانوان به 3 برابر افزایش پیدا کرده است و این مسئولیت ما را در امر خداپسندانه اهداء خون سنگین تر می کند  .
وی افزود : در این دیدار قرار شد برنامه جامع ارتقاء اهداء خون ، خانواده ها، جوانان و بانوان در شورای اداری این شهرستان مطرح و برای کمک به ارتقاء ظرفیت های اهداء خون ادارات هم پای کار بیایند .
مدیرکل انتقال خون استان گفت : مقرر شد بودجه ایی به نوسازی و تجهیز پایگاه انتقال خون شهرستان میبد و زمینی برای احداث سردخانه 30 هزار لیتری اختصاص یابد و با دعوت از مجمع خیرین انتقال خون ، هرچه سریعتر ظرف دو ماه آینده پایگاه انتقال خون میبد تجهیز و نسبت به احداث سردخانه اقدام  ودوره های آموزشی کارکنان دولت در زمینه اهداء خون و ارتقاء سلامت و سبک زندگی سالم اسلامی و ایرانی درشهرستان میبد برگزار شود.
وی دردامه با اشاره به نزدیک شدن به ایام محردم از مردم ، جوانان و خانواده ها و بانوان وهیئت های عزاداری که در مراسم های مذهبی و معنوی محرم ، به صورت پرشور شرکت می کنند دعوت کرد ؛ درقالب پویش در امر اهداء خون در این ایام شرکت کنند و به فرهنگ ارتقاء سبک زندگی سالم اسلامی  ایرانی و معنوی کمک کنند .