بخشدار مرکزی میبد: اولویت های خوبی در سال 1402 دربخش مرکزی هدف گذاری شده است

عرفان کریم بیکی بخشدار مرکزی میبد در نشست پایان سال خود با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی از تلاش ها و زحمات بی وقفه آنها تشکر و پیشاپیش سال جدید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد؛ کریم بیکی در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت های عمرانی ، فرهنگی، ورزشی و سایر عرصه ها در جهت توسعه و آبادانی این بخش گفت : درسال 1401 ، دربخش مرکزی طرح ها و پروژه های عمرانی متعددی برنامه ریزی شد که بخشی از آنها درحال انجام و بخش دیگر نیز مقدمات آغاز آن فراهم شده است که درسال 1402 به بهره برداری خواهد رسید .
وی احداث بلوار مزرعه کلانتر را یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی بخش مرکزی عنوان کرد و گفت : تعریض ، زیرسازی و جدول گذاری آن شروع شده است و آسفالت و روشنایی این پروژه درسال آینده به اتمام خواهد رسید .
کریم بیکی با بیان اینکه اجرای بلوار و روشنایی خیابان ولیعصر و شهداء مهرآباد ، ساماندهی ورودی مهرآباد درحال اجراست گفت : راه اندازی قلعه وزیر رکن آباد پس از سالها بلاتکلیفی، آغاز احداث پروژه خیری اورژانس رکن آباد، احداث زمین تنیس خاکی و سالن ورزشی چند منظوره مهرآباد ، زمین فوتبال ساحلی رکن آباد ، زمین چمن مصنوعی حجت آباد، احداث پارک روستایی مزرعه کلانتر، احیاء و مرمت مسجد جامع و ساماندهی آسیاب دوسنگی محمدآباد از اولویت های سال 1402 است .
 بخشدارمرکزی میبد  احداث بلوار روستاهای جهان آباد و حجت آباد ، تعریض و ساماندهی جاده فیض آباد و اتصال روستای محمدآباد به بدرآباد ،  واگذاری زمین های کارگاهی ، مسکونی و تجاری ،آموزشی و ورزشی درروستاهای بخش مرکزی ، تکمیل مدرسه بنیاد برکت روستای حجت آباد ، تکمیل مدرسه خیری افرا در محمد آباد بخشی دیگر از اولویت های 1402 است که به سرانجام خواهیم رساند .
در پایان این نشست با اهداء لوح تقدیر از زحمات دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی تقدیر شد .