معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد:

امسال در شهرستان میبد در سیزده آبان راهپیمایی نخواهیم داشت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سیزده آبان و روز دانش‌آموز گفت: سیزده آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی امریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، نصیری بابیان اینکه امام رحمه‌الله علیه از این روز به‌عنوان انقلاب دوم یادکرده گفت: امروز ما به‌وضوح آثار و برکات آن روز به‌یادماندنی را همچنان در جامعه حس می‌کنیم.

وی با تأکید بر برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های روز سیزده آبان گفت: امسال به خاطر شرایط کرونا، راهپیمایی در روز سیزده آبان در شهرستان میبد نخواهیم داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد افزود: اما این برنامه در روز پنج‌شنبه ساعت 9 بامداد تا 10، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در آموزشگاه شهید باهنر در ابتدای خیابان معلم جنب آموزش‌وپرورش برگزار خواهد شد.

نصیری گفت: از همه مدیران و کارکنان ادارات دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت کنند.

وی تصریح کرد: برای برگزاری هرچه بهتر مراسم سیزده آبان شهرداری باید نسبت به نصب پوستر و بنرهای تبلیغاتی گسترده و همچنین با استفاده از فضاهای مجازی در تبیین دستاوردهای این روز ملی تلاش کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد؛ سخنرانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی، مسابقات فرهنگی، اجرای سرود دانش‌آموزی و قرائت قطعنامه را از برنامه‌های مراسم روز سیزده آبان در شهرستان میبد عنوان کرد.