افتتاح دو زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای درمیبد

با حضور فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین، دو زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای در شهرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، سجادی پور فرماندارمیبد در این مراسم گفت: با نگاه ویژه‌ای که آیت‌الله اعرافی به ورزش در آموزش‌وپرورش دارند و جزء اولویت‌های شهرستان هم است به حمدالله اقدامات خوبی در این حوزه رقم خورده است.

فرماندارمیبد افزود: امیدواریم با مدارس جدید خیری که در حال احداث است هم زمین چمن مصنوعی آن‌ها هم از همان ابتدا داشته باشیم تا دانش آموزان بتوانند از این فضاها استفاده کنند.

وی بابیان اینکه ایجاد زمین‌های چمن مصنوعی در مدارس کار ارزنده‌ای است گفت: ورزش نشاط و شادابی که به دنبال دارد می‌تواند در حوزه تعلیم و آموزش دانش آموزان مؤثر باشد.

سجادی پور افزود: همین‌که خیرین این نگاه رادارند که نباید صرف ساختمان‌سازی در حوزه آموزش و بیمارستان بروند بلکه در حوزه ورزشی و فرهنگی هم حضورداشته باشند مهم است.

محمدرضا کارگر مدیر آموزش‌وپرورش میبد گفت: اولین زمین چمن مصنوعی در مدرسه مبعث به متراژ 6 مترمربع بود که با 300 میلیون تومان هزینه با کمک اداره کل آموزش‌وپرورش و خیرین به بهره‌برداری رسید.

کارگر افزود: دومین زمین چمن مصنوعی هم در آموزشگاه استثنایی عقیل بود که در قالب طرح شهید سلیمانی درزمینی به متراژِ 600 مترمربع و با 400 میلیون تومان هزینه افتتاح شد.

وی تصریح کرد: احداث زمین‌های چمن مصنوعی از اولویت‌های امسال شهرستان است که آموزش‌وپرورش تعهد کرده است امسال ده زمین چمن مصنوعی را با کمک خیرین و اداره کل آموزش‌وپرورش احداث کند.

مصطفی خلیلی معاون تربیت‌بدنی اداره کل آموزش‌وپرورش استان هم گفت: زمین چمن مصنوعی آموزشگاه استثنایی عقیل نخستین زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی است که در شهرستان میبد امروز افتتاح شد.

خلیلی افزود: امیدواریم با احداث چمن‌های مصنوعی، سالن‌های ورزشی و زمین‌های فوتبال ساحلی، شاهد بالا رفتن سرانه تحرک و سرانه روزشی دانش آموزان و شاهد نشاط شادابی و سلامت در بین دانش آموزان باشیم.

وی گفت: ما در استان در طرح شهید سلیمانی با کمک خیرین تا پایان سال شاهد افتتاح 44 زمین چمن مصنوعی،14 زمین والیبال، 4 زمین فوتبال ساحلی و 9 سالن ورزشی در مناطق چهارده‌گانه استان خواهیم بود.