آغاز احداث یک باب مدرسه 6 کلاسه در بخش مرکزی میبد

با حضور فرماندارمیبد، مدیرکل نوسازی مدارس استان، مسئول دفتر امام‌جمعه، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین احداث یک باب مدرسه خیری 6 کلاسه درزیربنای هزار و یک‌صد مترمربع در روستای محمدآباد بخش مرکزی میبد آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح فرماندارمیبد با قدردانی از خیر این مدرسه گفت: هزینه در ساخت مدرسه باقیات و صالحاتی است که برجای می‌ماند و چه‌کاری بهتر از احداث مکانی که در آن فرزندان ایران اسلامی بتوانند مسیر تعلیم و تربیت را طی کنند.

فلاح آموزش‌وپرورش را در صدر برنامه‌های شهرستان میبد خواند و گفت: با پیشتازی خیران نیک‌اندیش، احداث مدرسه به یک فرهنگ درمیبد تبدیل‌شده است تا مدیران و معلمان و دانش آموزان جز تعلیم و تربیت و کسب و دانش دغدغه‌ای نداشته باشند.

محمدجواد احمدی بخشدار مرکزی میبد گفت: با توجه به رشد جمعیت در سه روستای محمدآباد، جهان‌آباد و حجت‌آباد و مختلط بودن دانش آموزان و همچنین قدیمی بودن ساختمان مدرسه شهید رنجبر، نیاز مبرم به یک باب آموزشگاه جدید بود.

احمدی افزود: با پی گیری فرماندار، جلال عباسی یکی از خیران میبد متعهد شد مدرسه 6 کلاسه‌ای را درزمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و زیربنای هزار و یک‌صد مترمربع در دوطبقه با 4 میلیارد تومان ظرف مدت یک سال احداث کند.

محمدجواد احمدی در این مراسم با قدردانی از فرماندار، خیر این مدرسه و اداره کل نوسازی مدارس و حمایت‌های امام‌جمعه و نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است تجهیزات این مدرسه را اداره کل نوسازی مدارس تأمین کند.