پیام فرماندارمیبد به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج

فرماندارمیبد با صدور پیامی فرارسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و هفته بسیج را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و تمامی بسیجیان و مردم شریف و ولایت مدار شهرستان میبد تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، متن پیام "حسین فلاح " فرماندارمیبد به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بسیج شجره طیبه‌ای است که به دست معمار کبیر انقلاب غرس شد و همه اصناف و اقشار را در خود جای داد.

این تفکر اسلامی و انقلابی در آزمون ایثار و شهادت و جهاد در 8 سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمد.

فرهنگی که از پیدایش اش در انقلاب تاکنون خود را نه در زبان و بیان بلکه در میدان‌های عمل اثبات کرده است ‌؛ بلکه الگویی بی‌نظیر در عبور از بحران‌ها و سیر در میدان خدمت به مردم و مقاومت در برابر استکبار تبدیل‌شده است.

بنابراین امروز برای رشد و تعالی کشور در همه قلمروها به روحیه و تفکر بسیجی نیاز داریم که به حمدالله این نیروی کارآمد تحت لوای رهبر معظم انقلاب دیدبان انقلاب؛ آماده‌تر از همیشه در پاسداری از نظام و انقلاب و خدمت مضاعف به مردم درصحنه است.

بسیج از متن مردم شکل‌گرفته و با مردم معنا پیدا می‌کند بنابراین مأموریت بسیج را نباید تنها در میدان‌های نبرد جستجو کرد؛ بلکه بسیج در قلب همه ایرانیان جا دارد و میدان عملش از جهاد و شهادت تا دل بحران‌ها و سنگرهای دانش و فرهنگ و اقتصاد و اجتماع و فتح قله‌های فناوری‌های نوین و قلمروهای جدید است.

این‌جانب در آستانه پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در سال 58 به‌فرمان امام راحل را به همه بسیجیان مخلص تبریک عرض نموده و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری همواره پیروز و سربلند باشند.