ذوق‌زدگی مادر شهید میبد از حضور مسئولین درمنزلش

حجت‌الاسلام محمد اعرافی امام‌جمعه موقت میبد در ششمین روز از هفته بسیج به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه با حضور در منزل مادر شهید حسین کارگر، یاد و خاطره این شهید را گرامی و از صبر و پایداری این مادر و خواهر شهید قدردانی کرد.

شهید حسین کارگر از شهدای طلاب بود که در هیجده سالگی در سال 1360 در منطقه سرپل ذهاب به درجه والای شهادت نائل شد.

امام‌جمعه موقت میبد در این دیدار شهدا را رهروان راستین راه حق خواند و گفت: شهدا انسان‌های باعزتی بودند که مایه عزت‌آفرینی برای ما ملت ایران و امت اسلام شدند.

حجت‌الاسلام اعرافی افزود: خانواده‌های معظم شهدا هم امروز گوهر فرهنگ ناب جهاد و شهادت‌اند که در دامن خود فرزندان رشیدی را پرورش دادند که بعد از قرن‌ها مبارزات بزرگان دینی، درصحنه انقلاب ظاهر شدند و امام را یاری و انقلاب را به پیروزی رساندند.

سرهنگ مصطفی بهشتی فیروزآبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هم چفیه مزین به تمثال شهید حسین کارگر را بر گردن مادر شهید انداخت و از وی دلجویی کرد و حجت‌الاسلام اعرافی هم تمثال شهید سلیمانی را به مادر شهید کارگر اهدا نمود و مادر شهید کارگر هم با اظهار خوشحالی و ذوق و شوق از حضور مسئولین در منزلش با پشته‌های بوداده از حاضری به گرمی پذیرایی و عطر و جوراب همراه حاضرین کرد و شروع به تعریف خاطراتی از شهید کرد.