افتتاح مجموعه ورزشی شادی در مهر آباد میبد

مجموعه ورزشی شادی روستای مهرآباد از توابع بخش مرکزی میبد با حضور نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، فرماندارمیبد، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین استان و شهرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، محمدرضا کارگر مدیر آموزش‌وپرورش میبد گفت: مجموعه ورزشی شادی مهرآباد شامل سالن ورزشی، زمین چمن مصنوعی و اتاق مدیریت است که درزیربنای هزار و 500 مترمربع و با 3 میلیارد اعتبار از محل خیری و کمک نوسازی مدارس استان به بهره‌بردار رسید.

کارگر افزود: این مجموعه ورزشی در جوار مدرسه میر رکنیان است که همه این مجموعه را دکتر میر رکنیان احداث کرده است و امیدواریم در بحث سلامت دانش آموزان با کمک هم بتوانیم روزبه‌روز شاهد احداث فضاهای بیشتر ورزشی در همه محلات باشیم.

همچنین در ادامه احداث یک باب آموزشگاه در روستای ده شیخی آغاز شد.

مدیر آموزش‌وپرورش دراین‌باره هم گفت: این آموزشگاه قرار است درزمینی به مساحت 4 هزار مترمربع و زیربنای 2 هزار و 200 مترمربع از سوی خیرین برادران امامی به یاد مادرشان احداث کنند.

وی بابیان اینکه این آموزشگاه ویژه مدارس شاهد است افزود: البته بخشی از این آموزشگاه هم با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس ساخته خواهد شد.

مسئولین در ادامه از روند اجرای عملیات آموزشگاه شاهد محمودآباد هم بازدید کردند.

این آموزشگاه که از سوی خیر گمنام با بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این مراسم از خیرین و مجریان احداث مجموعه ورزشی میر رکنیان با اهداء لوح تجلیل به عمل آمد.