آشنایی 50 نفر با اهمیت کارآفرینی و ایجاد کسب و کار درمیبد

2022 12 20
کارگاه آموزشی و توجیهی کارافرینی با همکاری بنیاد برکت و مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان میبد با شرکت بیش از 50 نفر از علاقمندان در محل سالن همایش فرمانداری شهرستان میبد برگزار شد. 

تاکید فرماندار میبد در تسریع درتهیه طرح هادی روستای مرور

2022 12 20
سجادی پور فرماندار میبد صبح امروز به همراه خادمی معاون عمرانی و خانم آقایی بخشدار بفروئیه از روستای مرور بازدید کرد .

حضور رییس کل دادگستری استان یزد در روستای رکن آباد بخش مرکزی شهرستان میبد

2022 12 13
به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی میبد ؛ آقای دهشیری ریاست کل دادگستری استان به اتفاق رییس سازمان بازرسی استان ، دادستان یزد ، فرماندار ، بخشدار مرکزی شهرستان میبد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی با حضور در روستای رکن آباد ضمن بازدید از قلعه وزیری روستا در خصوص مشکلات آن بحث و مقرر شد که با همکاری دهیاری و سرمایه گذار این مجموعه تاریخی در آینده نزدیک راه اندازی گردد .

بازدید دهیاران استان هرمزگان از روستاهای بخش مرکزی شهرستان میبد

2022 12 13
دهیاران استان هرمزگان در سفر به شهرستان میبد به جهت آموزش و استفاده از تجربیات دهیاران میبد در راستای پیشرفت روستاهای خود در روستاهای بخش مرکزی حضور یافتند .

دیدار فرماندار شهرستان میبد با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد

2022 12 13
به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی میبد ؛ با حضور فرماندار ، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان میبد در دفتر مدیر کل راهداری استان یزد با آقای رستگاری دیدار کردند.  

به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار ، بخشدار بفروئیه، شهردار بفروئیه و اعضای شورای اسلامی شهر بفروئیه روز پرستار را به پرستاران مرکز جامع هدایت بفروئیه و اورژانس بفروئیه تبریک گفته و از آنها تقدیر کردند.

2022 12 04

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، از پرستاران درمانگاه روستاهای مهرآباد ، حجت آباد و رکن آباد تجلیل بعمل آمد.

2022 12 04
به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی میبد ، در سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار کریم بیکی بخشدار مرکزی شهرستان میبد با حضور در درمانگاه روستاهای مهرآباد،حجت آباد و رکن آباد ، از پرستاران شاغل با اهدای شاخه گل و هدیه قدردانی و تجلیل کرد.

دیدار کریم بیکی بخشدار مرکزی شهرستان میبد با خانواده‌های شهدا و ایثارگران روستاهای رکن آباد و مهرآباد

2022 12 04
در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، بخشدار مرکزی شهرستان میبد ، آقای مجید دهقانی زاده ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد ، جانشین فرمانده بسیج میبد ، رییس بنیاد شهید شهرستان و جمع دیگری از مسئولین شهر با چند تن از خانواده های معزز شهدا و ایثارگر روستاهای رکن آباد و مهرآباد دیدار و گفتگو کردند.

شروع به کار مرحله برق رسانی شبکه سراسری به روستای هودر

2022 12 04
به گزارش روابط عمومی بخشداری بفروئیه، بخشدار بفروئیه از آغاز عملیات اجرایی برق رسانی به روستای هودر با طول تقریبی هشت کیلومتر خبر داد .

بازدید بخشدار بفروئیه از روستای متکستانه

2022 12 04
به گزارش روابط عمومی بخشداری بفروئیه،  بخشدار بفروییه و رئیس اداره محیط زیست شهرستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات زیست محیطی از مخزن آب روستای متکستانه بازدید کردند.

بازدید مدیر کل بیمه روستایی و بخشدار بفروئیه از روستای حسن آباد

2022 11 29
به گزارش روابط عمومی بخشداری بفروئیه مدیر کل بیمه روستایی و بخشدار بفروئیه از روستای حسن آباد بازدید کردند.

برگزاری جلسه تشکیل قرارگاه حدنگاری بخش بفروئیه

2022 11 29
 به گزارش روابط عمومی بخشداری بفروئیه جلسه تشکیل قرارگاه حدنگاری بخش بفروئیه با حضور آقای کریم بیکی  از اداره ثبت اسناد استان یزد و خانم آقایی بخشدار بفروئیه شهرستان میبد، شهردار و شورای شهر بفروئیه و دهیاران بخش بفروئیه برگزار گردید

آیت الله اعرافی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میبد در حکمی بخشدار بفروئیه خانم آقایی را به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر بخشداری، شهرداری و شورای شهر بفروئیه میبد منصوب کرد.

2022 11 29
به گزارش روابط عمومی بخشداری بفروئیه آیت الله اعرافی در حکم خود اظهار امیدواری کرده است تا با استفاده از ظرفیت ها و بکارگیری امکانات این سه بخش و تلاش وافر مسئولین و کارکنان گام های ارزنده ای در نیل به اهداف ستاد برداشته شود.

هفتهر قهرمان مسابقات جام فوتسال دهیاری های شهرستان میبد

2022 11 29
در مسابقات جام فوتسال دهیاری های شهرستان میبد یاد بود مرحوم علی محمد ملاصادقی که از به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی در سالن ورزشی امام حسین روستای حجت آباد آغاز شده بود؛ امروز با حضور خانم وکیلی رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان و جمعی از مسئولین با قهرمانی تیم روستای هفتهر به کار خود پایان داد .

بازدید فرماندار از کارگاه تولیدی لباس حسن آباد

2022 11 23
به گزارش روابط عمومی بخشداری بفروئیه فرماندار، بخشدار بفروئیه، شهردار بفروئیه، سرپرست جهاد کشاورزی بخش، اعضای شورای اسلامی شهر بفروئیه و دهیار روستای حسن اباد از کارگاه تولیدی لباس در روستای حسن آباد بازدید کردند

مراسم افتتاح دومین جشنواره انار میخوش میبد

2022 11 23
به گزارش روابط عمومی بخشداری بفروئیه دومین جشنواره انار میخوش میبد با حضور فرماندار، بخشدار بفروئیه، معاونین فرماندار، شهردار میبد، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان و برخی دیگر از مدیران شهرستان در تاریخ 30/8/1401 در محل حسینیه صاحب الزمان روستای مزرعه بیده بخش بفروئیه افتتاح گردید.

عرفان کریم بیکی بخشدار مرکزی شهرستان میبد خبر داد :

2022 11 21
برگزاری مسابقات فوتسال جام دهیاری های شهرستان میبد

از زحمات و تلاش نانوایی روستای رکن آباد تجلیل شد.

2022 11 19
به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی میبد ؛ به مناسبت روز نان کریم بیکی به همراه آقای مسروری فر رییس جهاد کشاورزی شهرستان از نانوایی نمونه روستای رکن آباد با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر قدردانی کردند .

اردوی یک روزه خانواده های شهداء درمیبد

2022 11 17
مادران و پدران شهداء در اردوی یک روزه در باغ محبت حسن آباد میبد یک روز با نشاطی را سپری کردند .

آغاز بکار دفتر حدنگاری شهید سلیمانی بخش مرکزی شهرستان میبد

2022 11 17
دفتر حدنگاری شهید سلیمانی بخش مرکزی واقع در مجموعه ایوان مال با حضور آقایان کریم بیکی ، هوشمندزاد ، رحمانی از اداره ثبت اسناد استان یزد و کریم بیکی بخشدار مرکزی شهرستان میبد افتتاح گردید.