خدمت بی منت در دولت سیزدهم

✅ نشست بررسی مسائل روستای رباط پشت بادام شهرستان اردکان

✅ نشست بررسی مسائل روستای رباط پشت بادام شهرستان اردکان با حضور استاندار یزد، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اردکان و جمعی از مدیران کل استان و مسئولین شهرستان

استاندار یزد در حاشیه سفر به روستای رباط پشت بادام اردکان مطرح کرد؛

توجه ویژه به روستاها؛ یکی از محورهای مورد تاکید رئیس جمهور/ انجام دو سفر به روستای رباط پشت بادام جهت حل بخشی از مسائل و مشکلات موجود/ پیگیری جدی گازرسانی به روستای رباط پشت بادام و اجرای آن در حداقل زمان/ اختصاص اعتبار ویژه ای جهت پیشبرد برنامه های حوزه های آموزش و پرورش، دینی و فرهنگی این روستا/ سفر به مناطق مختلف استان و حل مسائل آن ها؛ با اولویت مناطق کمتر برخودار

استاندار یزد با اشاره به توجه ویژه به روستاها و مناطق کمتر برخوردار استان، گفت: موضوع گازرسانی به روستای رباط پشت بادام، یکی از مطالبات مشترک مردم این روستاست و تحقق آن به طوری جدی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

 به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد به اتفاق نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان با حضور در حسینیه روستای رباط پشت بادام، مطالبات اهالی این روستا را بررسی و تصمیمات لازم جهت حل آن را اتخاذ کرد.
 
استاندار یزد در حاشیه این دیدار و در گفتگو با خبرنگار صداوسیما، توجه به روستاها را یکی از محورهای مورد تاکید رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: توجه به روستاها و پیگیری مسائل آن ها در زمره مسائل اولویت دار از منظر تیم مدیریتی استان بوده و با نگاه ویژه ای دنبال می شود.
 
وی با بیان اینکه روستای رباط پشت بادام؛ یکی از روستاهای کمتر برخوردار استان است، اظهارداشت: در دیدار امروز مطالبات اهالی روستا در حوزه های بهداشت و درمان، جاده، آب، گاز و آموزش و پرورش بررسی و برای حل آن ها تصمیم گیری شد.
 
دکتر فاطمی با اشاره به انجام دو سفر به روستای رباط پشت بادام در  طی دو سال اخیر، خاطرنشان کرد: پیرو سفر اول به روستا، بخشی از مطالبات مردم مرتفع شد، امید است با تحقق مصوبات سفر امروز نیز، بخش دیگری از مسائل حل شود.
 
وی در ادامه با اشاره ضرورت پیگیری گازرسانی به روستا، به عنوان یکی از مطالبات مشترک مردم گفت: با توجه به استانداردهای شرکت گاز، تحقق موضوع گاز رسانی به روستا امری سخت و زمان بر است اما پیگیری های لازم به منظور تحقق آن صورت خواهد گرفت.
 
استاندار یزد همچنین به لزوم توجه خاص به نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان کشور اشاره و از اختصاص اعتباری ویژه برای پیشبرد برنامه های آموزش و پرورش، دینی و فرهنگی در این روستا خبرداد.

روابط عمومی فرمانداری اردکان