فرماندار اردکان به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه پیامی صادر کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان،‌ متن این پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
فَاحْكُم بَينَهُم بِالِقسطِ إنَّ اللَّهَ يُحِبُّ المُقسِطينَ
 
هفتم تیرماه یادآور سالروز حادثه جانسوز و دلخراش انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران گران‌مایه انقلاب اسلامی است که در راستای تجلیل از آن شخصیت وارسته، روز قوه قضائیه نامگذاری شده است.
 
قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال 1394 در زمینه «دولت و ملت هم‌دلی و هم‌زبانی» نقش مهم و اساسی بر عهده دارد و حقیقتاً کار و تلاش در مسیر عدالت‌گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و تلاشی الهی است که نشان از ذات احدی و صفات خداوندی دارد؛ چرا که خداوند متعال خود دادگر و عدالت‌گستری است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.
 
این‌جانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضائیه را به همه تلاش‌گران این عرصه به خصوص مجموعه خدوم امر قضا در شهرستان اردکان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات شایسته این عزیزان در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر می‌نمایم و از خداوند متعال می‌خواهم که همه ما را در مسیر عدالت بی‌بدیل مولای متقیان حضرت علی(ع) قرار دهد.
 
باشد که با تاسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری و نیز دیدگاه‌های کم‌نظیر شهید بهشتی زمینه خدمت‌گزاری هر چه بهتر به مردم را فراهم کنیم.
 
حسین اسماعیلی
فرماندار شهرستان اردکان