پیام تبریک حسین سبزواری فرماندار اردکان به مناسبت روز پاسدار و جانباز 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، حسین سبزواری فرماندار اردکان با صدور پیامی ولادت با سعادت سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و ولادت با سعادت بزرگ جانباز تاریخ حضرت ابوالفضل عباس (ع) را به سرافرازان پاسدارو فداکاران جانباز تبریک گفت. 
 
متن پیام تبریک به شرح ذیل می باشد: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
 در تاریخ اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان امامت و ولایت که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دل‌ها و دیدگان مؤمنین خداجویند. ماه شعبان، ماه اعیاد آسمانی است که با فرخنده میلاد با سعادت مصباح الهدی و سفینه النجاه، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک بنی هاشم، جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) آغاز می‌شود و شور و شعفی وصف ناشدنی در تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایجاد می‌نماید. 
یقیناً، نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار و نامگذاری میلاد علمدار کربلا به عنوان روز جانباز نشانه‌ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره‌های تابناک آن است. 
پاسداران و جانبازان شریف ایران اسلامی که نمادی از حرّیت، آزادگی و مقاومت هستند، همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن ، در دفع شرّ اجانب تاثیر بسزایی داشته‌اند و توانسته‌اند آن‌گونه که باید و شاید مدافع مردم و میهن اسلامی‌مان باشند. 
 
اینجانب ضمن تبریک اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را به مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان اردکان بالاخص پاسداران و جانبازان، تبریک و تهنیت عرض نموده، و سربلندی همگان را در سایه عنایت حضرت ولیعصر(عج) در پیمودن راه شهدای والامقام، با پیروی از آموزه‌های گهربار امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، از درگاه ایزد منان خواستارم. 
 
حسین سبزواری
۲۴بهمن‌ماه۱۴۰۲