در مراسمی با حضور فرماندار اردکان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان استان و شهرستان، فرماندهان حوزه‌های اداری، اصناف و کارگری شهرستان اردکان معارفه شدند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در این نشست با اشاره به گستردگی جغرافیایی شهرستان و نقش‌آفرینی بسیج در حوزه‌های مختلف کارگری، اداری و اصناف گفت: تفکیک حوزه‌های مختلف باعث رسیدگی بهتر به ظرفیت‌های موجود در شهرستان و بهره‌گیری از توانمندی‌های بخش‌های مختلف می‌شود.
 
سیداسدالله امامی اظهار داشت: دربرگیری بیش از ۳۳ درصد از وسعت استان، توسعه صنعتی کم‌نظیر در دو دهه گذشته و نیز نیروی انسانی متخصص و آموزش‌دیده‎، لزوم تفکیک فرماندهان بخش‌های اداری، اصناف و کارگری را در شهرستان دوچندان کرده است.
 
وی با اشاره به خدمات بسیج در سال‌های پس از انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کرد فرماندهان جدید حوزه‌ها، تحول‌آفرینی و مدیریت جهادی را همچون گذشته سرلوحه امور خود قرار دهند.
 
گفتنی است در این نشست، سرهنگ مهدی نامزد به‌عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری امام علی (ع)، سرهنگ محمدعلی شاکر به‌عنوان فرمانده حوزه مقاومت شهدای اصناف و سروان محمد همت‌آبادی به‌عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید برونسی ناحیه مقاومت بسیج معرفی شدند.