معاون فرماندار اردکان خبر داد
طرح پردیسان اردکان به مزایده گذاشته شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، معاون فرماندار اردکان با اشاره به پی‌گیری‌های انجام‌شده در زمینه تکمیل طرح پردیسان در بافت تاریخی اردکان خاطرنشان کرد: با توجه به قول معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان که مقرر گردیده بود تا پایان سال این طرح به مزایده گذاشته شود؛ مرحله فراخوان مزایده از تاریخ ۱۴ دی در روزنامه‌های ایران و دنیای اقتصاد آغاز شده است.
 
«مصطفی پوردهقان اردکان» افزود: با توجه به وظایف و مسئولیت‌های صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی و همچنین مذاکرات صورت‌گرفته با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد تشریفات قانونی مزایده بنای تاریخی مجموعه چرخاب اردکان با عنوان طرح پردیسان در حال انجام می‌باشد که متقاضیان سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از این بناها می‌توانند تا تاریخ ۷ بهمن جهت شرکت در این مزایده اعلام آمادگی نمایند.
 
این مقام مسئول زمان گشودن پاکت‌نامه‌های شرکت‌کنندگان در مزایده را ۱۱ بهمن سال‌جاری اعلام کرد و اظهار داشت: برآورد هزینه مرمت این طرح ۱۵ میلیارد ریال و مدت زمان مرمت ۲۴ ماه است.
 
وی در پایان مبلغ پیشنهادی اجاره طرح پردیسان اردکان را طبق برآوردهای انجام شده ۴۰ میلیون ریال و مدت قرارداد را ۲۰سال اعلام کرد.