فرماندار اردکان در جمع خبرنگاران شهرستان‌های صداوسیمای یزد

فرماندار اردکان در دیدار معاون خبر صداوسیمای استان و خبرنگاران شهرستان‌ها ضمن بیان اهمیت کار خبر و اطلاع‌رسانی گفت: خبرنگاران در پوشش و انتشار اخبار امانتداری را رعایت کنند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در حوزه شهرستان اردکان گفت: دفتر خبری این شهرستان تا پایان فروردین ماه ۹۷ راه‌اندازی خواهد شد تا شاهد تسهیل در زمینه تولید و انتقال خبر باشیم.

 

وی افزود: امیدآفرینی در مردم مهم‌ترین رسالت صداوسیماست و با توجه به اعتماد و تعامل بسیار خوبی که بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و صداوسیما وجود دارد خوشبختانه این اتفاق در استان یزد رخ داده است.

 

فرماندار اردکان خاطرنشان کرد: علاوه بر ایجاد نشاط و امید در بین مردم باید در حوزه تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری هم اطلاع‌رسانی مناسبی صورت گیرد.

 

مقیمی با اشاره به وجود زیرساخت‌های مناسب شهرستان اردکان در زمینه‌های مختلف از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت کرد تا با حضور در این شهرستان از امکانات موجود استفاده کرده و به ایجاد اشتغال پایدار کمک کنند.

 

در ابتدای این دیدار، حمیدرضا جعفری معاون خبر صداوسیمای مرکز یزد نیز در سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی شهرستان اردکان گفت: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که اخبار صدا و سیما به عنوان یک مرجع در بین مردم مطرح است و تمام تلاش ما در معاونت خبر صدا و سیما این است که به عنوان بازویی برای دستگاه‌های اجرایی استان باشیم.

 

وی گفت: در حال حاضر سایت و کانال خبرگزاری صداوسیما با استفاده از جوانان بومی در موضوعات اخبار تلویزیونی و رادیویی همواره در رتبه اول تا پنجم در سطح کشور قرار دارد.

 

جعفری اظهار داشت: شهرستان اردکان تنها مرکز شهرستانی است که دفتر رسمی و ثبت شده دارد ولی متأسفانه یک مکان شایسته ندارد و ما درخواست داریم که یک دفتر خبر شایسته برای شهرستان اردکان ایجاد شود تا الگویی برای سایر شهرستان‌ها باشد.

 

معاون خبر صداوسیمای مرکز یزد در پایان گفت: هم اکنون ۴۰ خبرنگار آزاد در سطح استان وجود دارد و در استان یزد دفتر خبر روستایی ایجاد شده است و ما بر این اعتقاد هستیم که با جهانی شدن یزد باید دامنه اطلاع‌رسانی و تبلیغات را گسترش دهیم.