همه دستگاه‌ها برای بارش‌های احتمالی پاییزی آماده باشند

جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اردکان برگزار شد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردکان:
 ✅ همه دستگاه‌ها برای بارش‌های پاییزی آماده باشند
 
جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اردکان به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور کارشناس مدیریت بحران استان و اعضای شورا در سالن شهید حنیف فرمانداری اردکان برگزار شد. 
   
✍️به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان;  "میرحسینی" سرپرست معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردکان با بیان اینکه با همراهی دستگاه‌ها و خود مردم باید برای هرگونه بحران طبیعی و حوادث انسانی آماده باشیم، افزود :با توجه به پیش بینی هواشناسی برای بارش‌های پاییز پیش رو لازم است همه دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند.

وی یکی از مهمترین اقدامات را تهییه بانک اطلاعاتی کامل از تجهیزات بحران دستگاه‌ها و صنایع مستقر در شهرستان اردکان برشمرد و تصریح کرد،  بخشداران شهرستان با همکاری دستگاه‌ها و ادارات مرتبط نسبت به تهییه بانک اطلاعات کامل از چارت ادارات، تجهیزات دستگاه‌ها و صنایع و همچنین شناسایی پیمانکاران بخش خصوصی فعال در بخش‌ها و بهره گیری از تجهیزات آنان تاکید کرد.

میرحسینی در پایان سخنان خود گفت: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدمت رسان ضمن بررسی وضعیت دستگاه مربوطه خود و هوشیاری کامل نیروهای تحت مسئولیتی آن دستگاه برای شرایط اعلام شده، نسبت به رفع کمبودهای لجستیکی و پشتیبانی خود اقدام کنند .

در ادامه ارائه گزارش میزان اعتبار و پیگیری‌های صورت گرفته، ضرورت پایش و نظارت مستمر پروژه ماده ۱۷ و نیز حداکثری ارزش آفرینی برای مردم
 و همچنین تبادل نظر در خصوص راه اندازی ایستگاه آتش نشانی در شهرک صنعتی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

روابط‌عمومی‌فرمانداری‌شهرستان‌اردکان