فرماندار اردکان در پیامی به مناسبت ۲۷ اردی‌بهشت
به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردی‌بهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی؛ فرماندار اردکان پیام تبریکی صادر کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان متن این پیام بدین شرح است:
 
به نام خدا
۲۷ اردی‌بهشت روز جهانی ارتباطات و پاسداشت حرفه روابط عمومی به عنوان هنر هشتم در عصر کنونی است.
 
اهمیت و جایگاه روابط عمومی‌ها در تصمیم‌گیری‌های سازمانی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و نهادها به عنوان پل ارتباطی مردم و سازمان و مشاوران امین مدیران نقش بسیار مهمی در امر «تصمیم‌سازی» دارند.
 
هنر روابط عمومی، هنر پایش مداوم ارتباطات درون و برون‌سازمانی برای تقویت و بهبود تعاملات است و به همین سبب، موفقیت مدیران تا حد زیادی به موفقیت، همراهی و نقش‌آفرینی مدیران روابط عمومی وابسته است.
 
در عصر کنونی که گسترش وسایل ارتباط جمعی و شبکه‌های اجتماعی، تحولی آشکار را در حوزه خبررسانی و اطلاع‌رسانی به وجود‌ آورده؛ گاهی اخبار غیردقیق می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در جامعه شود که روابط عمومی به عنوان چشم بیدار سازمان باید زوایای تاریک حوادث و اتفاقات را روشنایی ببخشد و به شفاف‌شدن موضوع و نشر اطلاعات صحیح کمک کند.
 
امروزه؛ بیش از هر زمانی به حرکت روابط عمومی‌ها به سمت حرفه‌ای‌گرایی نیازمندیم. جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها باید در سازمان‌ها تثبیت و تقویت شود و این مهم جز با آموزش، مداومت در تمرین ممکن نیست.
 
این‌جانب فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه دست‌اندرکاران این حوزه به‌ویژه فعالان عرصه هنر هشتم در شهرستان اردکان تبریک گفته و امیدوارم روابط عمومی‌ها با حفظ روحیه تعامل و همکاری با رسانه‌ها، رسالت خود را در آگاهی‌بخشی به مردم و کمک‌رسانی به مدیران در شناخت نقاط ضعف و قوت سازمان‌ها ایفا نمایند.
 
هادی مقیمی
فرماندار شهرستان اردکان