طی بازدید از روستاها و نشست با مسئولان محلی:

هادی مقیمی فرماندار اردکان در بازدید از بخش خرانق ضمن حضور در روستاهای این بخش در نشستی با مسئولان محلی، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها و بازدید میدانی از پروژه‌های درحال انجام، در جریان مشکلات این بخش قرارگرفت و برای رفع آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، هادی مقیمی که به اتفاق بخشدار خرانق، اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای این بخش و جمعی از مسئولان محلی در خرانق حضور یافته بود، ابتدا با حضور در مراسم آغاز عملیات اجرایی اولین زنجیره تولید گوسفند رومانف در کشور، کلنگ احداث این واحد را به زمین زد.

 

فرماندار اردکان سپس از پروژه‌های نیمه تمام این بخش بازید کرد و با حضور در جلسات متعدد شورای روستاهای خرانق، به بررسی مباحثی چون تبدیل یک مدرسه بلااستفاده به اردوگاه دانش‌آموزی در خرانق، بررسی مشکلات پروژه بلوار ورودی روستای ساغند و هماهنگی جهت رفع مشکل منبع آب شرب روستای مغستان به‌علت فرسودگی پرداخت.

 

فرماندار اردکان در پایان سفر به بخش خرانق با حضور در روستای رباط پشت بادام، ضمن افتتاح ساختمان جدید شورای اسلامی این روستا در جلسه شورای اسلامی رباط پشت بادام شرکت کرد که از جمله مصوبات این جلسه سرعت‌بخشیدن به پروژه بلوار ورودی این روستا به‌عنوان ورودی استان و نیز تغییر طرح ساخت و مرمت پل آب‌رو در مسیر خروجی این روستا بود.

 

گفتنی است فرماندار اردکان در این جلسات با اشاره به بارندگی و سیل هفته گذشته در این بخش، از دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها خواست تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به ارائه لیست خرابی‌های ناشی از سیل به بخشداری و فرمانداری اقدام کنند./ص