فرماندار اردکان در جمع مدیران مدارس تأکید کرد:
فرماندار اردکان در جمع مدیران مدارس شهرستان اردکان بر لزوم مشارکت جدی آموزش و پرورش در فرآیند سرشماری اینترنتی سال ۹۵ تأکید کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، هادی مقیمی با بیان این‌که اردکان در میان شهرستان‌های استان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت مدارس در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن تأیید کرد و گفت: آموزش و پرورش با برخورداری از پتانسیل بالا و ارزشمند ارتباط با دانش‌آموزان و اولیا، باید نقش خود را پررنگ‌تر ایفا نماید.
 
 
فرماندار اردکان با تشریح نقش فن‌آوری اطلاعات در فرآیند توسعه افزود: باید با بهره‌گیری از زیرساخت‌های مناسب موجود در این شهرستان، ضمن افزایش مشارکت عمومی مردم در سرشماری اینترنتی، شایستگی‌های شهرستان اردکان را برای تبدیل به شهر الکترونیک به اثبات برسانیم.
 
 
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان به تدوین برنامه پنجم توسعه در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد و گفت: آمار و سرشماری، اصلی‌ترین مؤلفه برای برنامه‌ریزی در حوزه آموزش و پرورش، اشتغال و... است و برنامه پنجم توسعه بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده در این سرشماری تدوین خواهد شد.
 
 
وی خاطرنشان کرد: انتظار از مدیران مدارس این است که با زمان‌بندی مشخص و تشویق دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها به مشارکت در سرشماری اینترنتی، درصد مشارکت شهروندان اردکانی در این طرح بزرگ ملی افزایش یابد.