فرماندار اردکان در آیین نمادین زنگ انقلاب
امام جمعه اردکان گفت: طریق هدایت تنها اطاعت از ولایت فقیه است که می‌تواند ما را به ساحل نجات و سعادت برساند.    
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل شاکر در آیین نمادین زنگ انقلاب در دبیرستان نمونه آیت‌الله خامنه ای (مدظله العالی) اردکان افزود: نام‌گذاری دوازدهم بهمن‌ماه به نام روز ولایت و رهبری نشان از اهمیت و نقش ولایت فقیه در سرنوشت حکومت است. 
 
وی اضافه کرد: اختیارات ولایت فقیه مانند اختیارات پیامبران و ائمه معصومین در زمان حکومت‌شان است. 
 
امام جمعه اردکان با بیان این‌که «اطلاعت از ولایت فقیه واجب است؛ چرا که با واسطه از جانب خدا انتخاب شده‌اند» تصریح کرد: در زمان غیبت امام زمان نیز هر کس شرایط علمی و معنوی لازم را پیدا کرد می‌تواند جانشین آن حضرت گردد و این به معنای عدالت است.
 
شاکر اظهار کرد: باید با اطاعت از رهبری، پای‌بندی به اسلام و اعتقادات‌مان را نشان داده و به اثبات برسانیم.
 
فرماندار اردکان نیز در این آیین، ضمن تبریک سالروز تبریک پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: انقلاب ما انقلاب پیروزی ارزش‌هاست که به رهبری امام خمینی (ره) آغاز شده و امید است به دست امام زمان سپرده شود. 
 
حسین اسماعیلی با اشاره به این‌که در زمان حکومت پهلوی ایران در سیطره آمریکا و به یک کشور مصرف‌کننده تبدیل شده بود تصریح کرد: به لطف خدا، با کمک مردم و رهبری مقام معظم رهبری، ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب با وجود تمام مشکلات و تحریم‌ها توانست در تمام عرصه‌ها از جمله نظامی، اجتماعی، هسته‌ای و... موفق شود و پیشرفت کند.
 
وی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، انگیزه مسئولان و کارآفرینان افزایش یافته است و علاوه بر پروژه‌های اعلام‌شده، تعداد دیگری از طرح‌ها نیز به پروژهای قابل افتتاح دهه فجر امسال افزوده شده است. فرماندار اردکان افزود: امسال نیز با تمام کاستی‌ها و کمبود اعتبارات، ۷۵ پروژه عمرانی با صرف بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری خواهید رسید.
 
حسین اسماعیلی در ادامه به هفتم اسفندماه زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران اشاره و اظهار امیدواری کرد که همه مردم از جمله دانش‌آموزان با روحیه شاداب و حضور حداکثری در این انتخابات سرنوشت‌ساز شرکت کنند. وی در پایان به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت: وظیفه همه مردم و مسئولان حتی کسانی که نظام را قبول ندارند این است که در انتخابات شرکت کنند تا مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان بزنند.
 
این مراسم با نواخته‌شدن زنگ انقلاب توسط مسئولان شهرستان به پایان رسید.