شورای اداری شهرستان اردکان
امام جمعه اردکان در نشست شورای اداری شهرستان اردکان، با اشاره به اندک‌بودن فرصت خدمت‌گزاری به مردم گفت: همه باید از فرصت خدمت به مردم استفاده کنیم تا حسرت نخوریم و با نیت الهی هدفی غیر از رضایت خدا و مردم را دنبال نکنیم.
 
حجت‌الاسلام شاکر با تقدیر از مدیرانی که فعالانه به مردم خدمت می‌کنند اظهار داشت: در دوران کنونی با مشکلات موجود، باید تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم تا گره از مشکلات مردم باز شود.
 
وی با اشاره به معضلات شهرستان و خواسته‌های مردم، حل عادلانه مشکل آب اردکان را مهم‌ترین خواسته مسئولان و مردم برشمرد و افزود: از استاندار یزد می‌خواهیم که در سال جدید بابت اعتبارات شهرستان توجه بیشتری به اردکان داشته باشند.
 
شاکر تصریح کرد: زیرساخت‌های شهرستان اردکان در عرصه‌های مختلف همراه با پیشرفت صنعت و افزایش جمعیت پیشرفت نکرده است و توسعه متوازن، درصورت توجه هم‌زمان به توسعه فعالیت‌های صنعتی درکنار ارتقای فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، هنری و... محقق می‌شود.
 
امام‌جمعه اردکان، همدلی و وفاق مسئولان را ضروری دانست و گفت: راه دستیابی به این هدف، کنارگذاشتن مسائل سیاسی و جناحی و پرهیز از پررنگ‌کردن این موضوعات است؛ چراکه ظرفیت‌های مدیریتی فراوانی در شهرستان وجود دارد که باید با تکیه بر اصل شایسته‌سالاری فرصت خدمت به این مدیران داده شود.