هاتفی مسئول کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد انتخابات: رسالت پرشور کمیته پشتیبانی در آماده‌سازی برای انتخابات

آمادگی کامل کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد انتخابات شهرستان اردکان برای برگزاری انتخابات

لیلا هاتفی با بیان اینکه  انجام هماهنگی های لازم برای پشتیبانی و تدارکات عرصه انتخابات هشتم تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد انتخابات شهرستان همه اقدامات لازم را برای برگزاری شایسته انتخابات در اردکان  اتخاذ نموده است. 
وی افزود: کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات نقش مهمی در فراهم کردن امکانات و شرایط مناسب برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دارد.
مسئول کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد انتخابات اظهارداشت: به منظور برگزاری انتخاباتی باشکوه و با رعایت حداکثری صرفه جویی و با توجه به ماده ۲۱ انتخابات ریاست جمهوری مکاتبات و رایزنی‌های لازم برای بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی، تجهیزات و اقلام مصرفی جهت ستاد انتخابات و همچنین شعب با ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی و معادن و کارخانجات شهرستان صورت گرفته است 
هاتفی در خصوص بررسی محل شعب اخذ رأی، عنوان کرد: محل شعب اخذ رأی مورد بازدید میدانی قرار گرفت و ضمن شناسایی مشکلات آنها از جمله کمبود میز، صندلی، خط تلفن، تامین سیستم سرمایشی ، روشنایی و... نسبت به جمع آوری اقلام مورد نیاز شعب اقدام و در دست بررسی است و دستگاه‌های اجرایی ، مدیران  معادن و کارخانه ها موظف هستند که خدمات لازم را برای شعب اخذ رأی فراهم نمایند .
او با بیان اینکه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند را اندیشیده است، گفت: امیدواریم با تکیه بر تجربه‌های دوره‌های پیشین و همکاری دستگاه‌های اجرایی و کارخانجات شهرستان انتخابات پیشرو بدون کمترین مشکل و چالش برگزار شود