سفر استاندار یزد به اردکان/۱

در مراسمی با حضور استاندار یزد، سرپرست فرمانداری، امام‌جمعه و نماینده مردم اردکان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان پروژه‌های مجتمع فرهنگی، تفریحی و ورزشی جنت‌آباد و پردیس سینمایی امید کلنگ‌زنی و چند پروژه شاخص شهرداری اردکان افتتاح و معرفی شدند.

 

سرپرست فرمانداری اردکان در تشریح این پروژه‌ها گفت: پروژه مجتمع فرهنگی، تفریحی و ورزشی جنت‌آباد شامل آب‌نما و فضای سبز، زمین‌های ورزشی مختلفی ازجمله فوتبال، والیبال، بدمینتون، تنیس خاکی، کافی‌شاپ و ۳ واحد تجاری با مساحت ۱۶ هزار مترمربع و پردیس سینمایی امید شامل ۳ سالن و با ظرفیت ۲۹۳ نفر کلنگ‌زنی شد.

 

وی افزود: همچنین پروژه روشنایی معابر شهری اردکان ازجمله خیابان‌های حضرت ابوالفضل (ع)، آیت‌الله خامنه‌ای، امام خمینی (ره) و بلوار غدیر با اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

 

پوردهقان‌اردکان خاطرنشان کرد: در این مراسم پروژه‌های پیاده‌روسازی معابر شهری با اعتباری افزون‌بر ۲۳ میلیارد ریال، فاز یک دهکده گردشگری سیاه‌کوه با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد ریال، طرح مشارکت آسفالت معابر شهری با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال، المان‌های شهری با اعتباری افزون بر ۱ میلیارد ریال و احیای بافت تاریخی اردکان با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد ریال به‌عنوان پروژه‌های فعال و در دست اقدام شهرداری اردکان معرفی شدند.