پیام فرماندارمیبد به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

متن پیام سجادی پور بدین شرح است:

امنیت غذایی از شاخص‌های اقتدار هر کشوری است که جهاد کشاورزی بخش اعظمی از این رسالت خطیر را در تولید محصولات بر عهده دارد.

از توسعه اراضی کشاورزی و باغی تا دامداری و پرورش مرغ و سایر ماکیان با استفاده از ابزارهای نوین در مبارزه با آفات و افزایش تولید و توجه به محصولات استراتژیک در برهه‌های مختلف در حفظ اشتغال و اقتصاد و ذخیره‌سازی، نیازهای جامعه نیازمند سیاست و رویکردهای هوشمندانه‌ای را می‌طلبد.

در استان کویری یزد و شهرستان میبد هم جهاد کشاورزی با اجرای سیاست‌های تغییر الگوی کشت همواره گام‌های بزرگی را برای مدیریت حفظ اراضی کشاورزی و باغی به کار گرفته است و در عرصه پرورش مرغ و بلدرچین هم جایگاه بالایی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

این‌جانب فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی را به همه مدیران و کارکنان این حوزه به‌ویژه رئیس و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان میبد تبریک عرض نموده و امیدواریم در شرایط پیش‌آمده حاصل از خشک‌سالی‌های متوالی، کشاورزان و باغداران را با آموزش‌های فراگیر در بهینه‌سازی مصرف آب مدیریت و ضمن حفظ اراضی موجود با تغییر شیوه‌های نوین، جایگاه شهرستان میبد را در سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، در تولید محصولات گوناگون ارتقاء دهند.