پیام فرماندارمیبد به مناسبت عید سعید فطر

در پیام سجادی پور آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ بِهِ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الْمُخْلِصُونَ

با پایان یافتن ماه دلدادگی به پروردگار، ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت، اینک عطر دل‌انگیز ایمان در دل‌ها به مشام می‌رسد.

گل‌بوته‌های صبر و مبارزه با نفس در جان‌ها شکفته و با روز عید فطر همه‌چیز رنگ و بوی خدایی دارد و اینک بادل‌هایی مالامال از عشق و محبت و با آرزوی اینکه طاعات و عباداتمان مقبول درگاه خداوند متعال قرارگرفته باشد و بهره کافی را از این ماه پر خیروبرکت برده باشیم به پیشواز عید سعید فطر می‌رویم؛ خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند.

امید است تا رمضانی دیگر سال پیش رو را بانشاط معنوی و حس برادری و گذشت سپری کنیم و خانه دل را با مهر و دوستی و محبت و کمک به همنوعان خود و آینه دل را از کینه و غیبت و دشمنی زلال نگه‌داریم.

این‌جانب فرارسیدن عید سعید فطر را بر مردم شریف شهرستان میبد که دریک ماه مبارک رمضان، خالصانه در پیشگاه خداوند بندگی خود را به‌جای آوردند و محافل قرآنی و دعاهای ماه مبارک رمضان را در مساجد رونق بخشیدند تبریک عرض می‌کنم.