پیام تسلیت فرماندارمیبد به خانواده‌های حکیمی راد و رشید زاده

فرماندارمیبد در پیام‌های جداگانه‌ای مصیبت وارده را به خانواده‌های حکیمی راد و رشید زاده تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، متن پیام تسلیت حسین فلاح فرماندارمیبد به خانواده رشید زاده بدین شرح است:

خانواده محترم رشید زاده

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 سلام‌علیکم

 خبر درگذشت نیکوکار نیک‌اندیش، فرهنگی فرهیخته، مرحوم حاج فتح‌الله رشید زاده موجب تألم و تأسف گردید مساعی ارزشمند این انسان شریف و بزرگ‌منش در عرصه‌های مختلف ازجمله تعلیم و تعلم، حمایت و پشتیبانی از امور دانشگاه آزاد، مشارکت و همراهی در برگزاری برنامه‌ها و محافل فرهنگی و قرآنی جزئی از حسنات پربار آن زنده‌یاد است که در کارنامه درخشان زندگی ایشان ثبت‌شده و ان‌شاءالله در درگاه حضرت حق محسوب و مأجور خواهد بود.

 این‌جانب این ضایعه را محضر خانواده بزرگوار ایشان و جامعه علم و فرهنگ شهرستان تسلیت عرض نموده از خداوند متعال برای آن عزیز ازدست‌رفته غفران الهی و علو درجات و برای بستگان، صبری جمیل و اجری جزیل مسئلت می‌نمایم.

 روحش شاد و یادش گرامی باد.

****************************************

متن پیام تسلیت حسین فلاح فرماندارمیبد به خانواده حکیمی راد بدین شرح است:

والدین شهدا عزیزترین سرمایه و پاره‌های تن خود را درراه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم خدا نمودند و اسوه‌های واقعی صبر و ایثار هستند.

خانواده گرامی حکیمی راد

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

سلام‌علیکم

 خبر درگذشت پدر بزرگوار شهید "حاج غلامرضا حکیمی راد" موجب تأسف گردید. ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده گرامی آن مرحوم و مردم شهیدپرور روستای رکن‌آباد و جامعه ایثار و شهادت، از خداوند متعال برای آن پدر فداکار، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بستگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.