فرماندارمیبد خواستار تهیه طرح جامع برای ساماندهی پارک‌ها شد

سید جمال سجادی پور فرماندارمیبد در نشست شورای فرهنگ عمومی خواستار طرح جامع برای ساماندهی پارک‌ها و رفع حواشی و آسیب‌ها در فضای پارک‌ها شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، سجادی پور گفت: برای رصد و تأمین امنیت پارک‌ها و ایجاد امکانات تفریحی شهروندان و مسافران نیازمند به همکاری شهرداری و همه مسئولان مرتبط است.

وی تهیه تقویم فرهنگی شهر را یکی از 34 مصوبه سال گذشته شورای فرهنگ عمومی خواند و افزود: برای تحقق این مصوبه که مورد تأکید آیت‌الله اعرافی است باید نظرات و پیشنهاد‌ها جمع‌بندی و به شورا ارسال شود.

فرماندارمیبد با اشاره به ظرفیت‌های فضای مجازی در فرهنگ‌سازی موضوعات مختلف هم گفت: با برگزاری نشست‌های تخصصی و ساماندهی فضاهای مجازی می‌توان بسیاری از آسیب‌های فضای مجازی را کاهش داد.

مجید بهارستانی شهردارمیبد هم احداث، نگهداری و تااندازه‌ای برقراری نظم و امنیت، اجتماعی و فرهنگی پارک‌ها را از وظایف شهرداری برشمرد و گفت: شهرداری برای برآورده شدن این نیازها دست یاری به‌سوی همه ادارات و در رأس همه فرمانداری دراز می‌کند.

فرهنگ‌سازی و تجمیع آرامستان‌های شهر، مکان‌یابی و اختصاص زمین در سه‌نقطه شهر برای آرامستان های جدید، لزوم همکاری‌های تشکل‌های محله‌ای دراین‌ارتباط برای فرهنگ‌سازی و تدابیر لازم برای کاهش ناهنجاری‌ها در مراسم‌های جشن و آسیب‌های فضای مجازی و افزایش نیروی اجرایی در شهرداری از دیگر مباحثی بود که در این نشست موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.