فرماندارمیبد:

سایت احداث شهرک 600 هکتاری میبد مورد تأیید شورای مسکن قرار گرفت

فرماندارمیبد در نشستی که با حضور مدیرکل منابع طبیعی، کارشناس اداره کل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولین در جهت تعیین تکلیف شهرک مسکونی جدید میبد برگزار شد گفت: شهرستان میبد به‌عنوان قطب صنعتی استان در مقوله تأمین مسکن کارگران و جوانان به ایجاد شهرک جدید نیاز دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، سجادی پور بابیان اینکه تاکنون 6 هزار و 700 نفر متقاضی مسکن در شهرستان میبد ثبت‌نام کرده‌اند گفت: دیگر ظرفیتی برای تأمین زمین و مسکن در شهرستان میبد نداریم.

وی گفت: احداث شهرک جدید در دستور کار است که صاحبان سرمایه و کارفرمایان واحدهای صنعتی هم اعلام آمادگی کردند و باید برای تأمین مسکن جوانان و به‌ویژه کارگران ورود و سرمایه‌گذاری کنند.

 فرماندارمیبد گفت: پس از بررسی‌های میدانی از 6 سایت پیش‌بینی‌شده، سرانجام یک سایت 600 هکتاری در شمال غرب شهرستان میبد حوالی کنارگذر غربی مورد تأیید شورای مسکن قرار گفت.

سجادی پور افزود: ایجاد شهرک جدید نیاز به زیرساخت دارد و همکاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌های خدمات رسان در این راستا کارگشاست بنابراین دستگاه‌های خدمات رسان موظف‌اند بدون بهانه هزینه بربودن، باید زیرساخت‌های آب و برق را تا ورودی پروژه برای مردم فراهم کنند.