برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ درمیبد

دانش آموزان پایه اول تا ششم مدرسه دخترانه کوثر میبد که از مدارس کم‌جمعیت محسوب می‌شود؛ فعالیت‌های درسی خود را در سال گذشته همراه معلمان خود به‌صورت عملی فراگرفتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، محبوبه زارعی مدیر مدرسه کوثر گفت: برای آموزش بهتر، دانش آموزان را در امر آموزش دخیل کردیم و دانش آموزان درکنارمعلمان خود در مدرسه کوثر هم آموزش دادند هم آموزش گرفتند.

 زارعی افزود: امروز در پایان سال تحصیلی فعالیت‌های عملی دانش آموزان در این نمایشگاه که بیش از 600 طرح کوچک و بزرگ است به نمایش گذاشته‌شده است.

 مدیر مدرسه کوثر بابیان اینکه با این مدل آموزش، دانش آموزان پایه اول ما به‌راحتی قادر به خواندن قصه و کتاب شدند گفت: آموزش دانش آموزان ما نسبت به سال‌های قبل پیشرفت داشت و ما از این نظر خیلی خوشحالیم.

 زارعی گفت: این نمایشگاه که درواقع نمایشگاه دستان کوچک و اندیشه‌های بزرگ است؛ دانش آموزان پایه اول تا ششم، توانمندی‌های خود را در 8 غرفه به نمایش گذاشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته دایر است و اولیا دانش آموزان می‌توانند همه‌روزه از ساعت 8 صبح تا 12 از این نمایشگاه دیدن کنند.

فرماندارمیبد به همراه مدیر آموزش‌وپرورش و بخشدار مرکزی در بازدید از این نمایشگاه از مدیر و معلمان مدرسه کوثر تجلیل کرد.