پی گیری مسئولین و به سرانجام رسیدن منطقه ویژه اقتصادی میبد

حسین فلاح فرماندارمیبد که روز یک‌شنبه برای پی گیری منطقه ویژه اقتصادی میبد به تهران و قم سفرکرده بود؛ بادانش جعفری رئیس کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام و کارشناسان دیدار و یکباردیگر ظرفیت‌های شهرستان میبد را در راستای منطقه ویژه اقتصادی تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح بابیان اینکه دانش جعفری رئیس کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام برمبنای گزارش‌های ارائه‌شده، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان میبد را خیلی بالا ارزیابی کرد، افزود: به سرانجام رسیدن منطقه ویژه اقتصادی شهرستان میبد با محوریت حضرت آیت‌الله اعرافی، فرماندار و مرهون تلاش‌های دکتر دهقانی مدیرکل امور مجلس وزارت امور خارجه و مشاور عالی دفتر مناطق آزاد کشور و نماینده سابق مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، دکتر میرمحمدی نماینده فعلی مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی و همراهی دکتر طالبی استاندار و دکتر عظیمی معاون اقتصادی استانداری است که امروز به ثمر نشست.

فلاح همچنین از زحمات مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جلال یحیی زاده نماینده فقید مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا رجایی فرماندار سابق و همه‌کسانی هم که در پروسه منطقه ویژه اقتصادی میبد پیگیری و زحمت‌کشیده بودند؛ تشکر کرد.

 

حسین فلاح با قدردانی از همه این عزیزان و همچنین قدردانی از نقش دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دراین‌باره گفت: امید است مصوبه منطقه ویژه اقتصاد میبد به‌زودی ابلاغ شود.

فرماندارمیبد خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی میبد با 2 هزار هکتار وسعت در جنوب شرق شهرستان میبد واقع‌شده است که با آغاز اجرای این پروژه بزرگ اقتصادی، تحول عظیمی را در توسعه شهرستان میبد در اشتغال و اقتصاد و صادرات کالا در آینده شاهد خواهیم بود.