پیام فرماندارمیبد به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرماندارمیبد در پیامی هفته دفاع مقدس را که یادآور جهاد و شهادت و شجاعت و فداکاری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است را به همه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و آزادگان سرافراز تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد؛ حسین فلاح در این پیام آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام و انقلاب جنگی را به‌نظام نوپای جمهوری اسلامی تحمیل کردند که شعاع آن به حضور بیش از یک‌صد کشور و همراهی آن‌ها با صدام گسترش یافت.

تجزیه ایران و هدف قرار دادن ریشه انقلاب و بازگرداندن دوران خفت‌بار ستم‌شاهی و جولان سلطنت‌طلب‌ها در امور کشور، هدف نهایی دشمن بود.

اما جوانان شجاع ایران اسلامی با رشادت و ازجان‌گذشتگی در برابر دشمن بعثی تادندان‌مسلح ایستادند، الگویی از دفاع مقدس را در جنگ نابرابر در 8 سال دفاع مقدس خلق کردند.

جنگی که پس از 8 سال بدون دستیابی به اهداف شوم خود به شکست رژیم بعث عراق، منجر شد و بدین ترتیب ایران اسلامی بااراده‌های پولادین رزمندگان اسلام با پیروزی از این جنگ بیرون آمد.

امروز امنیت و آرامش که در کشور برقرار است و افتخارات عظیمی که به مدد توان جوانان عزیز به‌دست‌آمده و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف جهانی که موجب شده تا دشمن از این پایداری و جایگاه رفیع همواره به فکر کینه‌توزی و دشمنی باشد، بدون شک مرهون رهبری ماهیانه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و ازخودگذشتگی ملت شهیدپرور و شهدا و رزمندگان جان‌برکفی است که در مسیر اعتلای اسلام و کشور و صیانت از آرمان‌های متعالی انقلاب در هشت سال دفاع مقدس، جان بر طبق اخلاص نهاده و خون پاک خویش را در این راه عزت‌آفرین شجاعانه تقدیم نمودند.

این‌جانب سی ویکم شهریورماه که یادآور جهاد و شهادت و شجاعت و فداکاری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است را به همه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و آزادگان سرافراز تبریک می‌گویم.