فرماندارمیبد:

هر مسئولی در صورت نزدن واکسن در معرض افکار عمومی قرار خواهد گرفت

فرماندارمیبد در جلسه اضطراری کرونا شهرستان با تأکید بر ضرورت انجام واکسیناسیون به‌صورت خیابان به خیابان، کوچه به کوچه و منزل‌به‌منزل تصریح کرد: سلامت مردم خط قرمزماست و از امروز از مدیران و مسئولان شروع می‌کنیم و هر مسئولی اگر واکسن دریافت نکرده باشد معرفی و در معرض افکار عموی قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، بعد از برگزاری جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا به‌صورت ویدوکنفرانس بلافاصله جلسه اضطراری مبارزه با کرونا در شهرستان میبد برگزار شد.

حسین فلاح فرماندارمیبد با اظهار تأسف از جایگاه شهرستان میبد در انجام واکسیناسیون عمومی گفت: از امروز برای بالا بردن این جایگاه، یک‌درمیان جلسه کرونا را در شهرستان میبد برگزار خواهیم کرد.

فرماندارمیبد با تأکید بر ضرورت انجام واکسیناسیون به‌صورت خیابان به خیابان، کوچه به کوچه و منزل‌به‌منزل تصریح کرد: سلامت مردم خط قرمزماست و از امروز از مدیران و مسئولان شروع می‌کنیم و هر مسئولی اگر واکسن دریافت نکرده باشد معرفی و در معرض افکار عموی قرار خواهد گرفت.

فلاح بابیان اینکه دولت در تأمین واکسن سنگ تمام گذاشته است تصریح کرد: تا کی باید اقتصاد و تولید مملکت بخوابد و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در محدودیت باشد.

فرماندارمیبد گفت: شبکه بهداشت و درمان ازاین‌پس باید موارد تنبیهی و تشویقی را برای مسئولین دستگاه‌ها لحاظ کند.

فلاح بابیان اینکه من شخصاً به مقوله علمی اعتقاددارم و دانشمندان ما زحمات زیادی برای ساخت واکسن کشیده‌اند افزود: نمی‌گذاریم عده‌ای با ایجاد شبهه در فرایند واکسیناسیون جامعه را گرفتار موج ششم کرونا کند.

رسول نصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد هم در حاشیه این جلسه گفت: باوجود همه تلاش‌ها، درصد پوشش واکسیناسیون در شهرستان میبد همچنان پایین است.

نصیری با تأکید بر تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون عمومی گفت: مصوب شد با تشکیل کمیته نظارت و ارزیابی ستاد کرونای شهرستان، بر فعالیت ادارات و مدارس، اصناف و کارخانه‌ها نظارت شود.

وی گفت: از امروز با همکاری دهیاران و بخشداران پایش محلی و خانه به خانه در روستاها انجام خواهد شد تا همه کارکنان ادارات و جامعه هدف، اصناف، روحانیون و طلاب نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

معاون سیاسی فرمانداری میبد اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان باید با پیگیری از استان، واکسن موردنیاز شهرستان را تأمین و مدیران ادارات شهرستان هرکدام نظارت، کنترل، رصد و پایش انجام واکسیناسیون یکی از هفده بلوک شهرستان را بر عهده بگیرند تا از این به بعد انقلاب واکسیناسیون در شهرستان شکل بگیرد.

نصیری گفت: از همه شهروندان انتظار داریم برای اینکه گرفتار موج ششم کرونا نشویم نهایت همکاری را با ستاد مقابله با کرونا و دریافت واکسن داشته باشند.