معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد:

لانه‌های آسیب را در محل کشف و با ظرفیت فرهنگی آن را معالجه می‌کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد در اجرای طرح محله محور مقابله با آسیب‌های اجتماعی در 27 محله میبد دومین جلسه خود را با معتمدین محله خانقاه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، رسول نصیری با تشریح طرح محله محور مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: توسعه جامعه امروز به لحاظ فناوری و تکنولوژی و گسترش فضاهای مجازی درکنارایجاد فرصت‌های بی‌بدیل در تسهیل زندگی بشری، آسیب‌های عدیده‌ای را هم به وجود آورده است که نباید از آن غافل شد.

نصیری تصریح کرد: یکی از راه‌های بسیار مهم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی محلات است که ما در شهرستان میبد به‌عنوان طرح محله محور آن را در اولویت قرار داده‌ایم.

وی گفت: با همدلی و همراهی معتمدین محلات، ظرفیت‌های پایگاه‌های بسیج، مساجد و حسینیه‌ها ما درصددیم؛ لانه‌های آسیب را در محل کشف و پادزهر آن را که همان برنامه‌های فرهنگی است در معالجه آن به کار بگیریم تا آحاد مردم از کودک و بزرگ و زن و مرد که دریک محله زندگی می‌کنند برای از بین بردن ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها بسیج شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد افزود: اگر مشکلات در محلات در مقیاس خود محل بررسی بکنیم بهتر می‌توانیم مشکلات را رفع کنیم چراکه هر محل بیشتر از آسیب، فرصت و ظرفیت دارد که باید آن را عملیاتی و به کار گرفت.

نصیری گفت: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی با نهضت محله محور تا رسیدن به نتیجه مطلوب تلاش خواهیم کرد.