دومین مرکز تجمعی واکسیناسیون درمیبد راه‌اندازی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد با قدردانی از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان و شبکه بهداشت و هلال‌احمر و اداراتی که درراه اندازی این مرکز تجمعی زحمت کشیدند گفت: این مرکز در دو شیف صبح و عصر برای تسریع درروند واکسیناسیون عمومی فعالیت خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، نصیری افزود: این مرکز در سالن ورزشی شهید چمران با محوریت جمعیت هلال‌احمر، بیمارستان، شبکه بهداشت و درمان همه‌روزه از ساعت 8 صبح تا 13 و از ساعت 17 تا 21 کار واکسیناسیون همشهریان را انجام خواهند داد.

وی بابیان اینکه مرکز تجمعی واکسیناسیون شهید چمران باهدف دسترسی عموم مردم و سرعت بخشی در فرایند واکسیناسیون راه‌اندازی شده است گفت: از همه مردم انتظار داریم با توجه به برداشته شدن محدودیت‌های سنی در ایمن‌سازی سلامت خود به این مرکز مراجعه و خدمات واکسیناسیون خود را دریافت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد خاطرنشان کرد: علاوه بر مرکز تجمعی واکسیناسیون مصلی آیت‌الله اعرافی و شهید چمران، مراکز سیار هم برای ارائه خدمات واکسیناسیون به مردم در شهرستان میبد راه‌اندازی شده است.

دکتر مهدی حفیظی رئیس شبکه بهداشت و درمان میبد هم گفت: تاکنون 50 درصد افراد بالای 18 سال و 72 درصد افراد بالای 60 سال در شهرستان میبد واکسینه شده‌اند.

حفیظی بابیان اینکه مردم شهرستان میبد مردم بافرهنگ و سلامت‌محور هستند افزود: گروه‌های سنی و شغلی مختلف به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و با مراجعه به مراکز تجمیع واکسیناسیون خدمات خود را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: تنها راه رهایی از شر ویروس منحوس کرونا و ایمنی خود و جامعه تزریق واکسن است و اگر بتوانیم بالای 80 درصد مردم میبد واکسینه شوند آمار ایمنی در شهر به میزان قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت.