رسيدگي به شكايات
شهروندان محترم می توانند از طریق این قسمت،مشکلات،انتقادات،شکایات احتمالی از نحوه خدمت رسانی دستگاههای اجرایی شهرستان و سئوالات و پیشنهادات سازنده خود در ارتباط با مسائل شهرستان را اعلام و پاسخ مربوطه را دریافت نمایند.
براي ارسال پيام درج موارد زير ضروري است :
1- نام خانوادگي
2-آدرس پست الكترونيك
3-موضوع
4-متن پيام
پس از ارسال پيام برنامه يك كد رهگيري به شما مي دهد . براي دريافت پاسخ كد رهگيري را نزد خود نگهداريد و در روزهاي بعد جهت دريافت پاسخ( در صورت جواب داده شدن توسط مسئولين) از قسمت دريافت پاسخ اقدام فرمائيد.